Monday 11 December 2017

Betfair handel tennis strategi


Testimonials Jag kan inte tro hur ofta du har rätt om hur matcherna ska gå. Jag har precis börjat detta för ungefär ett år sedan med en liten bank, jag brukar hålla mina pengar i Betfair-banken för att gradvis bygga upp den, eftersom jag konsekvent har gjort vinst, men jag tog ut en bit för att köpa en absolut topp sortimentet smoothie maker som stolt sitter på min köksyta och som ger mig riktigt hälsosam frukost. Även om det låter dumt är det ett lyxigt föremål som jag inte skulle ha stänkt på innan jag gjorde detta system betalade jag också en lyxstuga för en vecka på sommaren för min familj med pengar jag hade gjort under Wimbledon. Dessa är extras som våra Vanlig inkomst skulle inte tillåta oss att ha råd. Jag kan inte säga tillräckligt tack - din TTL-hemsida har varit fantastiskt och jag kan inte tro att någon som jag (som är en ung kvinna, arbetar heltid med två små barn) kan ta mitt huvud runt det och klara av att tjäna pengar detta med mycket liten tid att ägna sig åt det. Med din hjälp har jag. Om jag kan göra det kan vem som helst. Många många tack Väl kallad Seppi matchen går till 3 set gjorde mig 80. Tack, Alan. Tennis Trading League8217s Tennis Trading Strategies 8211 Handel Som Ett Pro Ta några minuter, läs den här webbplatsen och upptäck: Hur du kan börja göra riktiga pengar på Betfair genom att handla den mest lukrativa marknaden 8211 tennis Varför det nu lättare än någonsin med den nya Tennis Trading League Systems 2.0-banan nedladdning Bästa Betfair-entusiast, Först av allt 8211 ja, jag har något att sälja 8211 it8217s min Betfair tennishandel strategier. Men istället för att ge dig abstrakta beskrivningar, kommer attraktiva fördelar och fina hemliga fraser 8211 I8217m att ge dig en detaljerad översikt över vad mina Betfair tennis tradingstrategier handlar om och varför de arbetar. Och viktigast av allt 8211 varför de kommer att fungera för alla som har mening att se vad den här typen av Betfair-handel skulle kunna betyda för deras Betfair-handelsinkomster. I slutet av förhandsvisningen förklarar I8217ll lite om vad I8217m erbjuder till seriösa Betfair-handlare som vill se en seriös ökning av sina handelsinkomster. 3 Proven Betfair Tennis Trading Techniques som har gjort mig till ett liv 1 Backing Favorite Player One Set Down Detta är min favorit metod och it8217s mycket enkelt, enkelt och effektivt. It8217s bygger på mina observationer som favoritspelare, som har förlorat en uppsättning, mycket ofta utför mycket bättre i början av nästa uppsättning. På omkring 75 you8217ll gör rent vinst 8211 det händer verkligen 8211 när en stark tennisspelare förlorar en uppsättning, är det en ganska bra chans att han8217 kommer att samla sig i den andra uppsättningen. Men don8217t tar mig fel 8211 Jag tar aldrig chanser när jag handlar tennis på Betfair. Istället är jag beroende av statistik som bevisats i verklig handel. För att framgångsrikt genomföra denna teknik måste du känna till följande saker 8211 det acceptabla oddsområdet där du kan återställa favoriten, den acceptabla förlusten per handel och den nödvändiga vinsten du måste göra per handel för att ha en positiv långsiktig balans. Andra faktorer som matcher kvalificerar sig för denna Betfairs handelsstrategi, vilket pekar på ett spel utlöser de nödvändiga oddsfallet, och ett antal andra faktorer är också mycket viktiga. 2 Trading On Short Term Odds Fluktuationer Detta är en bra Betfair tennis trading strategi och jag kallar det Scalping. It8217s bygger på att backa en spelare strax innan han8217s kommer att göra en matchpunkt. Det fanns tider när jag brukade scalp på spelare8217 odds precis som de gjorde, men it8217s blev mycket svåra på senare tid. You8217d behöver titta på matchen på TV och få fingret på musen redo för att placera spelet. När en poäng görs sätter du8217d en satsning innan oddsen flyttas ut på Betfair-marknaden. När tiden gick förbi försökte jag förbättra denna strategi så att jag kunde övervinna tidsfördröjningsfaktorn. Och så skapade jag en uppsättning regler för att stödja en spelare när han8217s mycket sannolikt skulle göra en matchpunkt. Du måste i princip spela tillbaka spelaren när han har en spelspets. När matchpunkten konverteras 8211 placerar du en lay-sats och en säker vinst. Å andra sidan, om den andra spelaren får poäng, gå ut ur handeln med en liten förlust. 95 av affärer kommer att resultera i vinst. Fördelen med denna strategi 8211 du har ett anständigt antal möjligheter under en tennisspel. Nedgångar Tja, jag kan inte tänka på någon. Kanske det faktum att du måste acceptera att förlora affärer en gång i taget, men dessa små förluster är mindre än vinsten. It8217 är det säkraste sättet att börja titta på Betfairs tennishandel. Inga röda siffror på skärmen om du går på det här sättet, som jag kan garantera. 3 Att lägga favoriten innan matchen Om du vet rätt oddsområde för denna strategi, kan you8217ll göra en hälsosam Betfairs handelsvinst genom att använda den. Du måste lägga favoritspelaren precis före matchen. När matchen fortsätter har du två alternativ. Om favoritspelaren får några spelpoäng kommer hans odds att förkortas och du måste lämna handeln med en förlust. Om hunden tar ledningen kommer favour8217s odds att gå ut. När de når den nödvändiga marginalen, kan du lägga favoritlåset i mycket bra vinst. What8217s fångsten i detta tillvägagångssätt kan du fråga There8217s ingen fångst alls Den här strategin baseras på en mycket enkel sak 8211 fördelar de favourite8217s oddsna betydligt större än de faktiskt borde De övergripande långsiktiga förlusterna kommer att kompenseras av de lönsamma affärer 8211 och det är därför jag älskar den här strategin. Du förlorar några euro här och där, men när du slår den vinnande handeln 8211 whoops 8211 femti quid. Sextio quid. Enkla pengar Det var några av mina mest effektiva Betfair-tennisstrategier för att generera massor av skattefri vinst med nästan ingen risk alls 8211 på lång sikt ger dessa handelsstrategier en mycket positiv balans tack vare exitstrategierna och oddsfiltret I använda sig av. Men för några av er är det bara toppen av isberg8230 Har Betfair Tennis Trading alltid varit så enkelt för mig Skulle du tro att jag städde racingbanor efter racerfestivaler för att öka min inkomst när du lärde dig Betfair Men det är inte något extraordinärt 8211 vi alla börjar någonstans. Det var extremt svårt att vinna i början utan några fastställda strategier. Brytpunkten kommer när du inser att år som försökte hitta goldmine haven8217t tog dig närmare dröminkomsten. Here8217s ett e-mail en av Tennis Trading League8217s hemsida8217s besökare skickade till mig: David här från Buckinghamshire och ledsen för att stör mig. Idag kom jag över din webbplats som verkar som en dröm som går i uppfyllelse. Jag gillar tanken på lågriskhandeln som skulle vara till stor hjälp i mitt fall. Efter de flesta betting - och handelssystemen i åratal har gjort betydande skador på mig och mina familjer8217s ekonomi. Den värsta dagen i mitt liv var när jag förlorade nästan två grand med en mycket populär tippservice. Det var någonting som jag aldrig trodde var möjligt som I8217m faktiskt mycket försiktig av naturen och hanterade min spelbank vid mitt bästa. Efter det händelsen gick några månader sedan jag ens öppnade webbläsaren igen för att börja leta efter mindre riskabla sätt att utnyttja sportspel. Betfair trading är utan tvekan vägen att gå, men även nu 8211 efter ett halvt år med att använda olika Betfairs handelsstrategier saknar jag den marknad som behövs. Mitt främsta problem är att jag fortsätter att förlora pengar med att inte genomföra riktiga exitstrategier. Du vet 8211 it8217 är ganska svårt att ta reda på när man ska stänga handeln när priset rör sig mot dig. Jag brukar alltid hålla handeln öppen för länge och i slutet är det oftast för sent. Kan du ge mig några råd om hur man slutar läcka pengar från mitt Betfair-konto Det är så bekant att jag tror att någon av oss försöker göra stabil inkomst från vadslagning och Betfair-handel har haft liknande erfarenheter. Jag kommer ihåg år sedan när jag satsade regelbundet 8211 Jag förlorade några säkra satsningar och gick ner några hundra. Mycket obehagligt och jag antar att du förmodligen vet vad I8217m pratar om8230 Detta är e-post David skickade tillbaka till mig efter att han blev ägare till min Tennis Trading League Systems: Hej där igen, det har varit en vecka sedan jag köpte dina system och jag måste säg att I8217m verkligen imponerade. Hittills har jag bara handlat på hästar och tennis var ny för mig. Men när jag gick igenom dina handelsmanualer och följde några tennisspel på Betfair 8211 Ja, oddsen är så mycket mer förutsägbar än på hästmarknaderna Om dina Tennis Trading League Systems Jag kan bara säga en sak 8211 De jobbar Odds ändras i enlighet med analys 8211 och strategierna är fasta saker. Nu kan jag fokusera på att förbättra handelsförmågan och äntligen behöver jag inte oroa mig för bristen på handelshantering som jag haft tidigare. Så vem är jag 8211 och vad8217s min berättelse (och varför HELL Didn8217t jag börjar använda dessa Betfair Tennis Trading Strategies tidigare .) I8217ll börjar med den sista frågan först: det tar tid att räkna ut någonting som fungerar riktigt bra på lång sikt. Jag gick i grund och botten till rättegången och felet tills jag började se bättre och bättre möjligheter. Tänk också på att jag tittade på fel Betfair markets8230 (Så don8217t gör samma misstag8230) Min berättelse Jag heter Patrick Ross, och min berättelse går något liknande this8230 I8217m 39 och I8217ve har bott på Betfairs tennishandel för över 13 år. När jag var 26 började jag försöka tjäna extra inkomst 8211 och ja 8211 du gissade det rätt 8211 det satsade Först satsade jag på street bookies, då fick jag internetuppkopplingen och upptäckte online-spelvärlden. Lång historia kort 8211 Jag försökte ett bra antal satsningssystem men ingen av dem visade sig kunna ge mig en stabil inkomst. Jag vet att du förstår att den huvudsakliga och enda anledningen kan förklaras med det gamla ordstävet 8211 du kan aldrig slå bookiesna. 8220lightbulb moment8221 upptäckte självklart Betfair 8211 och viktigast 8211 Betfair trading. Det var som att se det lovade landet för mig 8211 äntligen, att jag inte var beroende av resultatet på fältet, utan på mina egna handlingar genom att placera rätt satsningar i rätt ögonblick. Jag hade mycket att lära mig och det var lätt i början men nu när jag vet hur sakerna verkligen fungerar 8211 I8217d ljuger om jag sa att det var lätt att göra vid LÄSTA deltidsstabil Betfair-tennisinkomst, bara genom att använda en få beprövade Betfair trading strategier 8211 och självklart veta rätt marknad du måste knacka på som för de exakta Betfair trading strategier inklusive varje bit av information 8211 odds filter, välja rätt matcher, avsluta strategier och mycket mer, här8217s affären : ChampWinnings System är lätt att följa och mycket effektivt Hela hemligheten är att utnyttja otillbörligt höga favoritspelarnas odds vid vissa tillfällen: Se videoprogrammen och se exakt hur man handlar - bara COPY amp PASTE vad du ser in i din handelsrutin Youll ta reda på hur man gör genomsnittlig vinst 400 större än förlusterna - om marknaden går emot dig. . och låsa in upp till 60 vinster från insatsen du använder förresten - du lär dig också hur man använder funktionen för stoppavbrott mycket effektivt för att låsa in dina vinster. Det fungerar precis som i finansiell handel där du kan säkra marknadspositionen du är inne och låt vinsten gå: Så med andra ord - efter att ha tittat på ChampWinnings-delen av TTLS 2.0-videokursen vet du ALLA om att välja kvalitativa tennisspel för att låsa in enorma vinster jämfört med små möjliga förluster Du kommer att upptäcka de EXAKTISKA utlösningsfaktorerna för att få ut det mesta av din långsiktiga Betfair-tennishandel. Modul 3 Lopp din vinst En riktigt kraftfull strategi från TTLS 2.0-bankkursen - Race Your Profits. Varför kraftfull Eftersom du kommer att tjäna på 75 av de valda matcherna - allt tack vare otroligt effektiva urvalskriterier Så du kommer att tillämpa matchningsfilteret för de bästa resultaten och se EXAKTIVt hur du använder handelsprogrammet och grön utlåsningen i de största vinsterna. av allt som tidigare nämnts kommer du att ta reda på hur du maximerar vinstpotentialen genom att upptäcka varningsskyltarna tidigt och agera snabbt. Som du förstår innebär varje handelsstrategi att du accepterar de röda siffrorna på skärmen, det finns ingen väg runt det. I RYP-strategin kommer du att minimera förluster genom att ställa in den kritiska oddsnivån på lämpligt sätt: Men kom ihåg - du kommer att bli tvungen att tillgripa att bara förlora affärer på cirka 25 matcher - resten kommer att resultera i ren vinst. Naturligtvis - precis som med alla andra TTLS 2.0-system - du får det exakta matchvalet steg-för-steg-guide. Du kan helt enkelt inte gå fel med att ha denna videohandledning som din guide: Modul 4 Final Serve Tennisfinansieringsstrategin för Final Serve Betfair är idealisk för nybörjare. Egentligen rekommenderar den en id att du börjar om du inte är bekant med handel på Betfair. Denna strategi vill inte kräva något av följande: INGEN beräkningar INGA tidigare kunskaper om tennis INGEN tidigare tradinggambling-upplevelse Det är verkligen så enkelt som det låter, och mina videohandledningar gör det ännu enklare: Men gör inget misstag - bara för att denna strategi är så enkel, det betyder inte att du inte får alla nödvändiga saker för att göra det bästa ut ur det. Visst att du kommer Och hur man bedömer marknaden att veta när tiden går ut på grön:. och när man accepterar en liten förlust när sakerna inte händer som du vill: Såsom du kan se Jag ger dig en komplett uppsättning verktyg för att ta din Betfair Tennis Trading till nästa nivå och börja dra nytta av de mest lönsamma Betfair prisfluktuationerna Förutom - du kommer att ha min. 247365 Kundsupport Oavsett om det är en helg, bankhelg eller nyårsafton, kommer jag alltid: personligen hjälpa dig med att komma igång med in-play Betfairs tennishandel ger dig extra information som behövs för att framgångsrikt kunna använda Tennis Trading League Systems 2.0 svara på din e - mail inom 24 timmar - till sist hjälper dig med praktiska handelsrådgivning vara där bara för DIG har jag nyligen tagit del av ditt Race Your Profits-system och provat det på franska openen. Brilliant Jag började långsamt för att vänja sig vid konceptet och försökte till och med ett par små fästbett från spel till spel, men den andra dagen brukade jag använda dina regler. I tre dagar av vadslagning har jag gjort över 250 och mer än betalt för systemet. Jag har funnit att titta på och vänta på att den första uppsättningen avslutas, du brukar känna igen vadslagningen och snart utveckla din egen nisch. Detta är överlägset det mest framgångsrika systemet jag har köpt i och skulle inte tveka att rekommendera det. Är det Är du väldigt nöjd med din Betfair-handel eller känns det som om du kommer ingenstans Många människor kommer att berätta att du fortsätter och håller dig om du bara inte ser de resultat du vill ha från din Betfair-handel. I vissa fall är det sant. Men det mer realistiska svaret är att du gör något fel. Eller - du gör inte tillräckligt med någonting som är lönsamt. Annars får du resultat - rätt My Tennis Trading League Systems 2.0 kurs öppnar dina ögon för vad du behöver göra annorlunda (eller kanske vad du behöver klippa ut helt). Med mina Tennis Trading Strategies kan du göra priset på systemet plus en snygg vinst från din första handelssession, precis som Andrew: Nu är inte bara TTLS 2.0 stort värde - jag har tagit det ett steg längre. Antingen fungerar det - eller du betalar INTE TTLS 2.0 är 100 GARANTIERAT FÖR 90 DAGAR. Mycket enkelt - Om det av någon anledning inte fungerar TTLS 2.0 bara för dig. Eller om du bestämmer dig för att Betfair tennishandel bara inte är din sak. Allt du behöver göra är att meddela mig inom 90 dagar efter ditt köp och jag återbetalar alla dina pengar på plats. Inga frågor, inga krångel - det är så enkelt. Antingen fungerar det eller du betalar ingenting. Beställ Tennis Trading League NU gtgt Är du redo att börja handla på Betfair för Real eller Youre Still Skeptical Ta sedan några sekunder att läsa Jims e-post. Han var också skeptisk i början. Efter att ha fått TTLS 2.0 ändrade han sig: Tack så mycket för TTL 2.0 DVD. Efter att ha varit väldigt skeptisk har jag helt ändrat mina åsikter. Jag är glad att kunna berätta att jag har gjort vinst på alla 3 systemen som jag har försökt från den nya versionen. Tennisskalperen är särskilt enkel att använda och P - och L-figurerna är som beskrivna. Jag har bara försökt det på Australian Open hittills men ser fram emot 2016-säsongen. Håll upp det goda arbetet, och tack för att du tillhandahåller system som är ärliga i sina påståenden. Med vänliga hälsningar Jim och Heres den bästa delen. Någon som är seriös om Betfair-handel har råd med TTLS 2.0-videokursen. Visst, jag kunde ladda mycket mer. Och få det. Lätt. så att du kan göra vad som faktiskt gör pengar - använd Betfair trading strategier som fungerar Bonus Nu ingår Lifetime medlemskap i min Daily Spartan Tennis Trading Tips Service värt 149,95 gratis. PLUS-En månad i min Tennis Betting Tips Service, VÄRD 24.95 också GRATIS SOM DET MÅSTE KOMA EN ÖVERTRYCK AT ATT ALLA DITT PLUS MIN TTL 2.0 STRATEGIER NU ENDAST COSTSTennis Trading Strategies: Don039t titta på poängen Tennis är välsignad med en uppsjö av underbar statistik och data som kommer från domstolen. Det är svårt att titta på en match utan att någon statistik eller någon annan presenteras på skärmen framför dig. På grund av detta är det värt att använda denna statistik för att få en djupare inblick i hur man ska handla tennis. Skillnaden mellan att vinna en uppsättning 6-4 och förlora den, eller att se det gå till en slipsbrytning, kan bara vara två felaktiga skott. Så titta på den bredare bilden är alltid ett bättre sätt att bedöma vad som händer i den underliggande matchen och den relativa styrkan hos vart och ett av de två spelarna. Om du går till webbplatsen för turneringen som du tittar på kan du slå upp all detaljerad statistik för att ge dig en sann känsla för matchen. Titta på poängen och du kan upptäcka att medan en spelare bara har vunnit uppsättningen för att ta en klar ledning, kan de ha gjort det utan att dominera matchen faktiskt. Det är möjligt att de kanske bara har vunnit några kritiska punkter på vägen till den vinnande den uppsättningen. Detta kommer att ge dig en bra ledtråd om huruvida en återkommande från korta odds är sannolikt. Vad du tittar på är skillnaden mellan poängen du ser och antalet poäng vunnit. Om gapet är litet men poängskillnaden är stor, kan det ge en möjlighet. I bilden nedan kan du se att oddsen på Del Potro flyttade ut från ett startpris på 1,1 till 1,4 efter att han smalt hade förlorat den första uppsättningen på en slipsbrytning. Det faktum att den första uppsättningen var borttappad i en slipsbrott borde berätta hur nära matchen var. Men genom att jämföra olika statistik kan det ge dig en mycket bättre syn på saker. I det här scenariot skulle du vara frestad att baka Del Potro eller lägga Rochus helt enkelt för att den här uppsättningen vann med en mycket smal marginal mot en stark favorit. Om Del Potro kom tillbaka för att vinna den andra uppsättningen skulle hans odds naturligtvis återgå till nära start odds. Vad som så småningom hände var att Del Potro stormade tillbaka för att övertygande vinna den andra uppsättningen och du kan se den resulterande rörelsen i oddsen. I nästa exempel vann en un-fancied spelare den första uppsättningen mot Serena Williams, men bara bara. Titta på statistiken under matchen hade sagt att antalet poäng som vunnits var bara framför Williams. Efter att ha förlorat den första igen på slipsbrottet, tog hon tag i matchen för att få tillbaka den till hennes fördel. Betfair visar nu inte bara poängen, utan också nyckeltal från en matchning bredvid odds på utbytet. Det betyder att du snabbt kan bläddra mellan matchningar och snabbt och enkelt se all viktig statistik. Kombinera det med verktyg som Bet Angels Tennis Trader och du kommer att sätta dig in med en bra chans att vinna från Wimbledon. Tennis Tennis Strategier: Ge mig en paus Var är det troligt att vi hittar en paus i tjäna i en tennis match Det första Att notera är självklart att den relativa skillnadsskillnaden mellan spelare är en nyckelfaktor för huruvida en tjänstgöring uppstår eller inte. Om båda spelarna är lika matchade är det sannolikt en paus på båda och mer säkra. Nyckeln här är hur ofta någon vinner en punkt när de tjänar. Med en 80 chans att vinna vinnande poäng, är chansen att ta en tjänstgöring bara en svag 2.2. Detta ökar till 9,9 när chansen att vinna en servicepunkt sjunker till 70. Den rör sig upp till 17 vid 65 och 26.4 vid 60. Du kan se att varje procentuell ökning av skickligheten på din tjänst minskar dramatiskt chansen att din motståndare bryter. En spelare som Ivo Karlovic har en mycket stark servering och detta blir en dominerande faktor på gräset. Dess mycket svårt att bryta Karlovics tjäna. Om du vill göra några undersökningar, har procentandelarna för tjänstespelen vunnit och 1: a och 2: a tjänstepoängen vunnet är fritt tillgängliga från de viktigaste tennisföreningens webbplatser. Anledningen till en förlust av ett service spel tenderar att falla i två huvudkomponenter. Om en spelare gör ett antal oförsvarliga fel så delar de effektivt poäng till en motståndare. Om de, när de tittar på lika kompetensnivåer, handlar två poäng till sin motståndare kommer chansen att en paus kommer att överstiga 50 eller en i två matcher. Oförfalskade fel kan vara mycket kostsamma. Titta på en match för att se om oförutsedda fel är en vanlig förekomst kan ange när en paus är mer sannolikt. Om den mottagande spelaren spelar bra så är det meningsfullt att de kommer att sätta servern under tryck. Men det är viktigt att notera att det finns tider under matchen när detta kan vara mer värdefullt. När matchen fortskrider kan spelaren leta efter ett tillfälle att slå en motståndare. Om du tjänat först för uppsättningen så länge du vinner ditt service spel får du chansen att lägga på ditt motståndare. Men knäckpunkten tenderar att komma till slutet av uppsättningen. Om du bara tjänstgjorde på 4-4 för att gå 5-4 framåt, har du nu chansen att ta en paus och vinna uppsättningen. Så sätter i några spekulativa skott på denna punkt som mottagande spelare skulle vara en bra idé. Det är vid denna tidpunkt spelare som är mycket mer benägna att driva en paus genom att få en spekulativ vinnare. Den uppsättning du är i kommer också att göra en skillnad. Vi tog Tennis Trader och tittade på vinsten vi kunde göra med en paus i en jämnt balanserad match. I den första uppsättningen, från en jämn poäng, skulle en paus ge ett utbetalningsvärde på 2,55 men i den femte uppsättningen 6,80. Det är bara en reflektion om vikten av en paus. Om pausen uppträder tidigt i matchen kan den vinna tillbaka, senare i matchen och det är mindre troligt. Så nästa gång du tittar på en match, varför se inte att ta en paus och dra nytta av det

No comments:

Post a Comment