Monday 27 November 2017

Forex cargo recensioner


Spåra Forex Balikbayan Boxes Den här inlägget postades av admin onsdagen den 13 januari 2010 Läs resten av denna post raquo Om du behöver veta var dina Forex Cargo-lådor är, kan du nu spåra din balikbayanlåda och kontrollera statusen för din leverans hos när som helst under och efter leveransen. Klicka bara här och ange ditt spårningsnummer som finns längst till höger på sidorna på webbplatsen. Att hitta ditt Forex Cargo Tracking Number hänvisar helt enkelt till din faktura. Spårningsnumret finns på mitten av din faktura. Om du fortfarande behöver ytterligare hjälp, ring oss bara. Kommentarer är stängda. Vi har över 16 års erfarenhet inom balikbayanindustrin. Vårt uppdrag är att ge den filippinska gemenskapen yttersta värde för sina fraktbehov. Vi strävar efter att ge en Premier Door till Door Balikbayan Box service. Åtagit sig till excellens och kundtillfredsställelse. Vår rekord talar om vad vi kan göra för den filippinska gemenskapen i Storbritannien. Förtrogen och bevisad - Sedan vi startade i Storbritannien i augusti 1999 har vi nu skickat över 100 000 balikbayanlådor. Kontakta oss Anslut med oss ​​Våra leverans Armby läppstiftsladdar TRUSTWORTHY Om du är som jag som har älsklingar i Filippinerna, tänker du förmodligen att skicka dem på speciella helgdagar eller bara ut ur det blå. Jag använder Forex Cargo Inc. I nästan 3 år har jag aldrig haft konflikter med mina sändningar. Det är därför jag fördömer denna lasttjänst. För en har Forex Cargo varit i affärer i mer än 20 år. Det har tjänat filippinjer över hela världen och håller oss i kontakt genom att leverera frukterna av vårt arbete hemma till våra överordnade. Det finns Forex Cargo i nästan alla stater i Amerika. Jag brukade bo i Virginia och nu bor jag i Michigan, jag har fått Forex-tjänster i båda staterna. Men Forex fungerar inte ensam i USA. De har också filialer i andra asiatiska länder, Europa, Australien och Kanada. Jag har alltid varit glad att använda sina tjänster eftersom jag kan skicka sändningar på alla platser i Filippinerna. Det spelar ingen roll om it8217s är en provinsiell plats eller it8217s Metro Manila-området. Allt är så enkelt, inga komplicerade procedurer.1.) Jag kallar oftast min Forex-agent och har honom leverera lådorna på min plats. Jag får det gratis. Men om jag har bråttom, finns lådorna också i min närmaste orientaliska butik men de säljs för 5 till 7. 2.) Nästa steg är att fylla i dessa lådor med gåva och objekt som jag tänker skicka. Vanligtvis skulle min låda innehålla både nya och gamla kläder, skor, handdukar, filtar, konserver, kaffe, choklad, tvål, parfymer, schampo, tandkräm, plånböcker, massor av leksaker och ibland elektronik (om jag kan packa det med så mycket kuddar, annars är jag freaked out det kan bryta). Så du kan bara föreställa dig hur många lådor jag fyller varje år. Jag brukar. gå för fyra lådor i genomsnitt. Jag antar att det bara är mitt sätt att dela en del av Amerika till mina kära i Filippinerna.3.) När mina lådor är fyllda och förseglade, ringer jag min agent tillbaka och schemalägger ett bekvämt datum och tidpunkt för hämtning. Jag måste alltid vara runt när det händer för att det finns pappersarbeten att fylla i och naturligtvis måste tjänsten betalas. Jag måste lovorda hur flexibla deras Forex-agenter är. De kan göra pick ups på natten och på helgerna. Och de är artiga och vänliga. De har alltid varit i tid med sin lovade hämtningstid. 4.) De laddar upp mina lådor i sin van och resten är upp till dem. 5.) De ger mig ett spårningsnummer så jag kan kontrollera statusen för min försändelse på deras hemsida. Det enda jag behöver göra är att vänta 45 till 60 dagar för att höra 8220 när du8221 och 8220 älskade det8221 från min mamma, pappa, systrar, bröder och mormor. Glädjen som de har när de får det här paketet är helt enkelt ovärderligt. Att ha det levererat utan krångel är en annan mindre huvudvärk från min sida. Jag kommer att fortsätta använda Forex-tjänster och förhoppningsvis kvaliteten på de tjänster de tillhandahåller och priset på varje försändelse ändras inte. Du måste notera att när du skickar lådor via Forex finns det ingen viktbegränsning så länge den passar låda, du är bra. För närvarande är priset jag betalar 90 kr per lådan. Jag har också nyligen upptäckt att om du inte har tid att fylla i en låda, erbjuder de också att skicka förfyllda rutor. (allt på deras hemsida). Så om du är en filippinsk där ute och tänker på sätt att skicka gåvor till dina nära och kära hemma, är detta en Cargo 038 fraktservice värt att kontrollera.

No comments:

Post a Comment