Sunday 19 November 2017

Glidande medelvärde of bank tjusig


BANKBARODA Diagram, analys och tips 16 februari 2017 StrikesLockoutsStörningar Bank Of Baroda har informerat utbytet om att samförståndet från United Forum of Bank Unions (UFBU) har haft ett strejkmeddelande daterat den 8 februari 2017 som informerar sitt beslut att alla medlemmar i utgjorde fackföreningar i United Forum of Bank Unions (AIBEA, AIBOC, NCBE, AIBOA, BEFI, INBEF, NOBW, INBOC amp NOBO) för att gå vidare till All India One Day Strike den 28 februari 2017 om olika frågor och krav. 13 februari 2017 Utnämning av finansdirektör Bank Of Baroda har informerat Börsen om att Shri Sanjay Kumar har tilldelats ställning som finansdirektör i Bank of Baroda Vice Shri Ashok Kumar Dangaich. Han kommer att utses som chef (strategisk planering amp Performance Budgeting) amp CFO. Styrelsemöten 01 februari 2017 10 februari 2017 Resultat Bland annat: Att överväga att godkänna bankens oberoende reviderade (redovisade) oberoende finansiella resultat tillsammans med relevant segmentrapportering för kvartalet nio månader som slutade 31 december 2016. oktober 26, 2016 11 november 2016 Resultat Bland annat: För att överväga att godkänna bankens oberoende reviderade (redovisade) standalone finansiella resultat tillsammans med relevant segmentrapportering för kvartalet som slutade den 30 september 2016. Stödet Analys, diagram , BANKNIFTY (BANKNIFTY) Aktiekurs känner du att det fortfarande finns möjlighet till 12951 i marsch uppgörelse. Skickad av gäst Publicerad den: 28-feb-2016 När jag tittar på svängpunkt men 90 gånger kommer det inte att nå stöd eller motstånd och byta varje dag då varför jag, vad jag ska följa, stearinljus bildas inte matcha några mönster och stöd eller motstånd kommer lätt att brytas, när jag fortsätter att stoppa förlusten kommer det att träffa och nå mål senare, om jag won39t fortsätter att förlora jag kommer att vara i djup lo ss. Indikatorer visar köpsignal och på nolltid kommer det att visa försäljningssignal, däremot förlorar jag större delen av min kapital. När jag överväger hela denna punkt köpte jag köpoptionsförstärkningsalternativ, som har löpt ut utan värde. Jag är trött på alla förluster som uppkommit för mig. Pls någon kan hjälpa mig eller om samma sak fortsätter jag inte bor i denna värld, för jag har beroende av aktiemarknaden kunde jag inte avslöja mitt mail-id eller mobilnummer. På denna punkt kommunicerar pls i topstockresearch användar kommentarer, om du ger mobilnummer. Jag kommer att kontakta dig, det hjälper mig att leva i denna värld från dig. med hela hjärtat smärta jag skriver detta. pls överväga asap. Inlagd av AAKASH Inlagd den: 25 februari 2016 kära läsare för banknifty är på väg att slutföra det sista benet av större djupa haussehästkrabba mönster som bekräftas av de senaste prisåtgärderna. Detta är det sista benet att sälja i banknifty som kan sluta på 12961 igen kommer jag att uppdatera detsamma här om jag ser en vändning bildar där så håll på dina vapen och vänta på att nivån kommer att inte hoppa för att trycka på avtryckaren innan nivån nås ytterligare en sak bank nifty dagliga intervallet är 246 för närvarande så det kan ta 2-3 dagar för min nivå att komma fram till då vara tålmodig, inte kort på den här nivån. Stäng inte dina positioner om du köper på 14000 nivåer och över antingen ackumulera mer för en större och vild upside swing tills då all den bästa säkra handeln. FIRST LEARN Reglerna i spelet spelar bättre än någon annan. AAKASH R KOTHHARI Inlagd av Prabhat Publicerad den: 09-Feb-2016 Sälja banknifty 15190 - 15210 sl 15300 40closing basis41 tgt 14955, 14870, 14790. 1: a amp 2 tgt uppnådd och 3: e tgt nästan uppnådd. i morgon idag. Publicerad av: Prabhat Publicerad den: 05-Feb-2016 Sälj banknifty 15190 - 15210 sl 15300 40closing basis41 tgt 14955, 14870, 14790.INDY iShares India 50 ETF Registrera dig för Pro att låsa upp data Registrera dig Realtime Rating Summary Den intilliggande tabellen ger investerare en individuell realtidsklassificering för INDY på flera olika mätvärden, inklusive likviditet, kostnader, prestanda, volatilitet, utdelning, koncentration av innehav utöver en övergripande rating. ETF-fältet A Metriska, tillgängligt för ETFdb Pro-medlemmar, visar ETF i Emerging Markets Equities med högsta metriska realtidsklassificering för varje enskilt fält. För att se all denna information, anmäla dig till en gratis 14-dagars prov för ETFdb Pro. För att se information om hur ETFdb Realtime Ratings fungerar, klicka här. INDY Övergripande Realtidsklassificering: A Totalvärderad ETF: Teknisk 20 dag MA: 30.01 60 Dag MA: 28.50 MACD 15 Periode: 0.30 MACD 100 Period: 1.82 Williams Range 10 Day: 27.91 Williams Range 20 Dag: 13.79 RSI 10 Dag: 71 RSI 20 Dag: 69 RSI 30 Dag: 64 Ultimate Oscillator: 64 Bollinger Brands Lower Bollinger (10 Day): 29.82 Upper Bollinger (10 Day): 30.75 Lower Bollinger (20 Day): 29.11 Upper Bollinger (20 Day): 30.88 Lower Bollinger Dag): 27,84 Upper Bollinger (30 Day): 31.13 Stödstödsstöd Nivå 1: 30.48 Stödnivå 2: 30.43 Motståndsnivå 1: 30.58 Motståndsnivå 2: 30.63 Stokastisk stokastisk oscillator D (1 dag): 58,72 Stokastisk oscillator D ): 77,26 Stokastisk Oscillator K (1 Dag): 68,98 Stokastisk Oscillator K (5 Dag): 73,81

No comments:

Post a Comment