Thursday 2 November 2017

Forex ea generator 4 spricka


Automatisera din Forex Trading Ange din handelsstrategi och skapa Expert Advisor för Forex valutahandel. Skapa skript som hjälper dig att handla. Professional Edition genererar både. ex4.ex5 och källkod. mq4.mq5-filer. Eftersom de flesta Forex tradingstrategier innehåller gemensamma element: öppningsställen, stängningspositioner, bakstopp, signaler etc. Generatorn skapar Expert Advisor, Script eller Custom Indicator med de gemensamma komponenterna för handel med Forexmarknader. Tryck på Generera menyn och din EA, Script eller Custom Indicator är klar. Testa dina idéer innan du anlitar någon för att programmera Expert Advisor, Script eller Custom Indicator för dig. Forex Generator Fullt stöd för MetaTrader 4. Begränsad experimentell MetaTrader 5 support. Ingen programmering krävs för de flesta inställningar. Skapa både Expert Advisors (EA), Custom Indicators och Trading Scripts. Inställningsorder öppnar signaler via inbyggda eller anpassade indikatorer. Importera dina egna eller anpassade tredjepartsindikatorer. Ange orderutförande: ta vinst, stoppa förlust, efterföljande stopp, etc. Begränsa öppningen av nya order till specifika dagar i veckan. Ange timmar när Expert Advisor ska öppna nya order. Begränsa expertrådgivaren för att bara arbeta när spridda är mindre än inställda värde. Konfigurera andra order med olika vinst, stoppa förlust etc. Används huvudsakligen för jämnviktiga handelsscenarier. Alternativ att stänga order om motsatt signal har mottagits. Martingale och Semi-Martingale riskhantering. Ta med din egen anpassade kod i diagrammet. Forex Generator Block Editor Detta är gratis komplement tilläggsprodukt för Forex Generator. Skapa egna byggstenar och använd dem i Forex Generator. Bygg ditt eget bibliotek med avancerade block. Gratis uppgraderingar Om du får nuvarande version 6.x kommer alla uppgraderingar för någon kommande version 6.x att vara gratis. Forex Generator ScreenshotsFree EA generator Hej Stevegee58, vi släppte bara en ny version som exporterar faktiska EAs. Det om det är gratis att ladda ner och fullt dokumenterat. Om du behöver hjälp tveka inte att skicka mig en PM här eller kontakta mig på forumet på vår hemsida. Har några fina vinster Hej broder, du kan designa EAs enligt min önskan. Jag vet inte hur man gör EAs. Bas på M1, M5, M15, M30, M1, M4, D1 ----------------------------------- -------- Handelsperiod ShortampLong ClosebySignal TrueManual OPEN SÄLJ RSI 70 Period 14, om signalerna True else Moving Average 1 - Period 18, Shift 1, om signalerna True else Moving Average 2 - Period 4, Shift 1, om signaler True (Crossover) Nedåtgående Order Trade till OPEN SELL (INGEN MULTI TRADE, NO OPENBUY) TP: ManualSignal SL: Manual VOL: ManualAuto Money Management CLOSE SELL 1. ClosebySignal RSI 30 Period-14, om signalerna True else Moving Average 1 - Period 18, Shift 1, om signalerna True else Moving Average 2 - Period 4, Shift 1, om signalerna True (Crossover) Uppåtgående Order Trade till CLOSE SELL Om mötet Ta vinstbegränsning Order Trade till CLOSE SELL Om någon kan göra det, snälla gör det. Detta kommer att ge god vinst. Jag gör riktiga pengar handel bas ovanför method. Please ge mig en nedladdningslänk till quotforex generatorquot fullrackad version 4 eller senare Tyvärr för dig nya kille, det är faktiskt reglerna och de kommer inte att förändras eftersom du felaktigt antar att din regel är bättre. Du kan whine allt du vill, men reglerna är inrättade för att hålla detta forum organiserat. Att inte göra förfrågningar i rätt tråd eftersom du felaktigt antar att det inte fanns någon att uppdatera länkarna är en ursäkt för ursäkter eftersom du inte försökte begära länkarna. Återigen, lägg in i de ursprungliga trådarna istället för att skapa nya eftersom vi inte vill ha 1000 trådar som rör sig om ett ämne. Om du har en ny kille, kan du skicka ett meddelande till admin och berätta för honom att du inte håller med hans regler, annars följer du reglerna. Såvitt utstationering i rätt trådar inte är verklighet, behöver du få ett glasögon som du kan använda. Tusentals trådar återupplivades korrekt av forummedlemmar som korrekt postade i de ursprungliga trådarna. Ditt antagande är återigen felaktigt och det här låter dig låta som en clown ju mer du skickar. Starta nya trådar har ingen fördel än att hitta vad du söker. Det här är sunt förnuft .. med hjälp av det. Här är en tråd där någon gjorde en förfrågan och den var uppfylld. Hej, det var dina inlägg .. men du säger att det inte är verklighet. Jag är inte den enda som visar dig fel, det gör du själv också. Vänligen följ reglerna (inte dina egna regler) och förlora dina dåliga svar tillbaka gör att du bara låter lata och samarbetsvilliga. Hur som helst, följ dem nya killen eller lämna forumet. Jag kan inte ge dig någon ost att gå med din whine, ledsen Forum Leach gör sina egna regler vs. Följande forumregler. Jag kan enkelt se vem som vinner den här, omogena ranten avlägsnades. och överträdelse mottogs Egentligen JA, jag är en moderator och du har redan fått två överträdelser för att inte följa forumreglerna. Ännu barnsliga och omogna inlägg och du kommer att hitta ett nytt forum att spela in. Växa upp Senast ändrad av FloridaTrader 08-08-2014 kl. 12:08. hej Bigshot, jag sa inte att jag inte kommer att lyda forumreglerna, och jag sa inte att jag skulle skapa nya. Jag sa bara att moderatorer kommer att ta hand om det om jag gör fel. är du en moderator och jag är inte här för att vinna eller förlora i forum. Jag vet inte om din utbildningsnivå men är det så svårt att förstå. och som vi båda vet, om jag svarar mot dig, svarar du mot mig, vi sparar båda våra tidar, därför vill jag inte svara på dig i den här tråden eftersom jag hittade programvaran jag letade efter och jag har delat live-länken. Tack för att du stötte på tråden. När det gäller utbildningsnivåer, är jag chockad över att ens tro att du jämförde mig med dig. Få en verklighet grepp unge, det är inte ens nära. Placera bara på rätt plats och gör inte dina egna regler. Läs reglerna Mite och sluta läcka forumet. Senast redigerad av FloridaTrader 08-06-2013 kl. 03:55. Powered by vBulletinreg Version 4.2.1 Copyright kopia 2017 vBulletin Solutions, Inc. Alla rättigheter förbehållna.

No comments:

Post a Comment